راهنمای نوشتن کپشن تبلیغاتی برای املاک

متن تبلیغات طولانی نباشد

یادتان باشد که مشتری شما علاوه بر تبلیغی که از شما می بیند، روزانه ممکن است هزاران تبلیغ دیگر را هم به چشم ببیند و او نمی تواند برای تمام آنها زمان زیادی بگذارد و متن طولانی موجود در همه آنها را بخواند. در این بین تبلیغ موفق از آن کسی است که در چند جمله کوتاه و مختصر تمام ویژگی های کسب و کار خود را معرفی کرده و مشتری را خسته نمی کند.

اگر متنی برای تبلیغات دفتر مشاوره املاک خود نوشته اید و بیشتر از سه یا چهار خط است به شما پیشنهاد میکنیم که آن را مختصر کرده تا احتمال خوانده شدنش توسط مشتری تان را زیاد کنید.

البته در کار ملک و املاک نیاز به توضیحات زیادی ندارید چرا که اغلب مشتریان با خدمات شما آشنا هستند. فقط کافیست به صورت تیتروار و با کلمات ترغیب کننده خدمات تان را اعلام کنید تا مشتری را به سمت خود بکشید.

متن وسوسه انگیز انتخاب کنید

اگر قرار است توضیحاتی بنویسید پس در همان متن کوتاهی که قرار است برای ترغیب مشتریان خود تهیه کنید باید تمام تمرکزتان را روی جملاتی که انتخاب کرده اید بگذارید و در آن از کلمات مناسب استفاده کنید. یقیناً با تجربه ای که درکار مشاوره املاک دارید می دانید که کدام کلمات و جملات روی مشتری های شما تاثیرات بیشتری دارد و او بیشتر ترغیب می شود تا برای خرید یا فروش ملک نزد شما بیاید؛ پس از همین ها در تبلیغات خود استفاده کنید تا مشتری به شما اعتماد کند.

اگر متن بیشتر از حدی خاص وسوسه انگیز باشد، مشتری به راحتی متوجه خواهد شد و ممکن است با خود فکر کند که قصد فریب او را دارید. پس به این مسئله هم دقت نموده و متنی را انتخاب کنید که اعتماد مشتری را دو چندان کند نه همان اعتماد اولیه ای را هم که نسبت به شما داشت از دست بدهد.

دلیل انتخاب تان را بگویید

چرا مشتری باید شما را انتخاب کند؟ دلیل برتری شما نسبت به دیگر مشاوران املاک چیست؟ دلیل اعتماد کردن مشتری به شما چیست؟ این ها سوالاتیست که در انتخاب متن تان باید به آن ها دقت کافی داشته باشید. قبل از اینکه متنی را برای تبلیغات در نظر بگیرید به تمام این سوالات جواب منطقی و درست دهید. قاعدتاً اگر خودتان با این پاسخ ها قانع شده باشید، مشتری تان هم قانع خواهد شد.

به صورت کلی منظور این است که به مشتری دلیلی بدهید تا شما را نسبت به دیگران بهتر دانسته و برای استفاده از خدمات نزد شما بیاید. به او اطمینان دهید که خرید یا فروشی همراه با آرامش خواهد داشت و در معاملات ملکی هیچ گونه ضرر یا مشکلی برای وی خود به وجود نخواهد آمد.

راه های ارتباطی را ذکر کنید

راه های ارتباطی برای مشاورین املاک معمولا ذکر آدرس دفتر و همچنین شماره های تلفن است که به شما پیشنهاد می کنیم حتما یک شماره ثابت از دفتر املاکی خود در تبلیغات ذکر کنید تا مشتری اعتماد بیشتری نسبت به شما به دست آورد. همچنین ذکر شماره همراه به این خاطر که به صورت تمام وقت پاسخگوی مشتریان خود باشی خالی از لطف نیست.

امروزه با گسترش فضای مجازی و اینترنت مشاوران بسیاری در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. پس اگر شبکه اجتماعی مخصوصی در رابطه با دفتر مشاوره خود را دارید، حتما آن را در تبلیغات ذکر کنید تا در صورتی که مشتری ترغیب شد به واسطه وارد شدن به شبکه های اجتماعی تان از شما اطلاعات بیشتری به دست بیاورد.

فضای مجازی را فراموش نکنید

همانطور که در قبل اشاره کردیم، فضای مجازی در حال گسترش است پس امکان خوبی به ما برای تبلیغات خواهد داد. با فعالیت در شبکه های مجازی می توانید مشتریان بسیاری را از آن خود کنید. قطعا مشتریان با مراجعه به شبکه اجتماعی شما و سپس مشاهده فعالیت های تان اعتماد بیشتری نسبت به شما به دست خواهد آورد.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *