نگارش ایمیل پیگیری مشتری برای گرفتن نتیجه عالی

نگارش ایمیل پیگیری مشتری یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباط با مشتریان است. در اینجا بهترین روش‌های نگارش ایمیل پیگیری مشتری به زبان فارسی را بررسی می‌کنیم:

1- شروع با سلام و تحیت

این روش به شما کمک می‌کند که با مشتری خود ارتباط اولیه خوبی برقرار کنید. شروع ایمیل با سلام و تحیت، به مشتری نشان می‌دهد که شما به او احترام می‌گذارید و او را به عنوان یک شخص مهم در نظر دارید.

مثال: سلام و احترام،

2- تشکر از مشتری

در ادامه، بهتر است از مشتری بابت خرید از شما تشکر کنید و او را به دیدار مجدد دعوت کنید. این کار به مشتری نشان می‌دهد که شما به خرید او اهمیت می‌دهید و می‌خواهید او به عنوان یک مشتری دائمی با شما همکاری کند.

مثال: بابت خرید شما از ما، صمیمانه تشکر می‌کنیم. امیدواریم که از محصولات ما راضی بوده باشید و ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

3- بیان مشکلات مشتری

یکی از مهم‌ترین اهداف ایمیل پیگیری مشتری، بیان مشکلات و نیازهای مشتری است. شما باید به مشتری نشان دهید که شما به مشکلات و نیازهای او توجه می‌کنید و با آن‌ها برخورد می‌کنید.

مثال: به دلیل اینکه ما برای شما مهم هستید، بسیار خوشحال خواهیم شد که هرگونه مشکل یا نیازی که در رابطه با محصولات ما دارید را با ما در میان بگذارید.

4- عرض ارتباط دائمی

در این قسمت از ایمیل، می‌توانید از مشتری بخواهید که شماره تلفن و یا اطلاعات تماس دیگر خود را با شما به اشتراک بگذارد. این کار به شما کمک می‌کند تا با مشتری به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنید و به مشکلات و نیازهای او پاسخ دهید.

مثال: اگر در آینده احتیاج به کمک ما داشتید، همیشه می‌توانید با ما تماس بگیرید. لطفا شماره تلفن یا اطلاعات تماس دیگر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

5- پایان با تشکر

در پایان ایمیل، بهتر است از مشتری بابت توجه او به شما تشکر کنید و او را به دیدار مجدد دعوت کنید. این کار به مشتری نشان می‌دهد که شما از همکاری او قدردانی می‌کنید و می‌خواهید با او در ارتباط باشید.

مثال: باز هم از خرید شما بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم که به زودی مجددا به فروشگاه ما سر بزنید و از محصولات جدیدمان استفاده کنید.

5 مثال ایمیل پیگیری مشتری به زبان فارسی:
1- سلام و احترام،
بابت خرید شما از فروشگاه ما صمیمانه تشکر می‌کنیم. امیدواریم که از محصولات ما راضی بوده باشید و ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

2- سلام،
ما متوجه شدیم که در کاربری از محصولات ما مشکلی داشتید. با ما تماس بگیرید تا برای شما یک راه حل پیدا کنیم.

3- سلام،
اگر در آینده به محصولات ما نیاز داشتید، همیشه می‌توانید با ما تماس بگیرید. لطفا شماره تماس خود را با ما به اشتراک بگذارید.

4- سلام،
ما می‌خواهیم بدانید که به مشکلات و نیازهای شما توجه می‌کنیم و هرگز شما را به تنهایی نمی‌گذاریم. لطفا به ما ایمیل بزنید و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

5- سلام،
باز هم از خرید شما بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم که به زودی مجددا به فروشگاه ما سر بزنید و از محصولات جدیدمان استفاده کنید.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *