preloader

تبلیغات گوگل ادوردز برای فروش یا اجاره ویلا

آیا یک بنگاه فروش یا اجاره ویلا می تواند از تبلیغات گوگل ادوردز با موفقیت استفاده کند؟

تبلیغات گوگل ادوردز می تواند شبیه به یک شرط بندی نسبتاً کوچک و دلهره آور برای افرادی به نظر برسد که پیش از این هرگز این کار ا انجام نداده اند ؛ و برای اینکه کمی منصف باشیم، قطعاً کمی پیچیدگی و ظرافت برای یک کمپین پرداخت به ازای هر کلیک وجود دارد، اما حتما در این مسیر فرصت هایی هم برای جلب نظر مشتریان به سوی موراد فروشی مهم شما یا برجسته کردن ویژگی ها مورد نظر تان برای فروش ، و از همه مهمتر، گرفتن تماسها بیشتر و بازدید کننده بیشتر برای وب سایت وجود دارد.

علیرغم فرصت هایی که در این مسیر وجود دارد، خیلی راحت می توان درک کرد که چرا بسیاری از مشاورین و فروشندگان ملک برای سفارش خدمات گوگل ادز دچار تردید می شوند، به ویژه اگر در تلاش برای ورود به کلماتی نسبتاً تثبیت شده و پایدار مثل ویلا شمال ویلا ساحلی ویلا جنگلی باشند. ممکن است به قدرت هزینه کردن شرکت های بزرگ نگاه کنید ودست از سفارش و این ریسک بکشید اما مطمعن باشید نتیجه باور نکردنی خواهید گرفت

چرا باید از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنید

گوگل ادوردز  شما را مستقیما همچون سازندگان بزرگ شرکتها بزرگ مقابل مشتریانتان قرار می دهد

در مقایسه با سئو سایت، شما با گوگل ادورز از همان ابتدا می توانید مشتریان را به سوی خود جلب کنید و از همه مهمتر، خیلی سریعتر بازدید کننده و تماسها بیشتری دریافت می کنید. نتایج نسبتاً بلافاصله حاصل می شوند و می توانید در حالیکه منتظر مشاهده دیگر تلاش های بهینه سازی هستید، برای سایت خود ترافیک فوری ایجاد کنید.

گزینه های بیشتری برای هدف گیری در اختیار دارید

اگر املاک یا پروژه کوچکی دارید که تنها به جذب مخاطبان محدودی نیاز دارد، گوگل ادوردز به شما این امکان را می دهد که محل خود را مشخص کنید. همچنین گزینه های هدف گیری دیگری نیز متناسب با بافت جمعیتی منطقه وجود دارد، یعنی تبلیغات شما فقط در تهران پخش شود یا فقط در اصفهان.

رهگیری نتایج آسان است

بازاریابی آنلاین بر اساس حدس و گمان یا فرضیه سازی نیست مثلا یک بیلبرد با خود بگویید روزانه 10 هزار نفر از جلو این بیلبرد رد میشوند. اساس بازاریابی آنلاین بر آزمایش، رهگیری، و اصلاح استراتژی ها برای دستیابی به بهترین نتایج است. از آنجایی که تبلیغات گوگل ادوردز می تواند شما را در چشم افراد بسیاری نشان دهد، شما می توانید ببینید که چه کلماتی واقعاً کارآمد است، چه کلیدواژه هایی مثلا (ویلا چالوس لب دریا) به جای ویلا ارزان شمال به تماسهای بهتری منجر می شوند، و برای دور بعدی آگهی ها چه چیزهایی باید تغییر کند.

کنترل بودجه دقیق تری دارید

نکته اصلی فروش گوگل ادوردز این است که شما هیچ پولی پرداخت نمی کنید مگر اینکه کسی روی آگهی شما کلیک کند. هم معنا با این امر،اینکه شما این توانایی را نیز دارید که می توانید دقیقاً مشخص کنید که کاربران از چه زمانی تا چه زمانی بر روی آگهی های شما کلیک کنند. به این شکل، می توانید بر روی حداکثر هزینه های خود محدودیت گذاشته و هرگز بیشتر از آنچه بودجه شما اجازه می دهد هزینه نکنید. یعنی اگهی شما فقط ساعت 8 صبح تا 8 شب نمایش داده شود و در نیمه شب که امکان پاسخگویی تلفنی ندارید نمایش داده نشود

اینگونه به نظر می رسد که اجرای یک کمپین گوگل ادوردز مزایای سریعی دارد و قطعاً هم همینطور است، اما این ماجرا روی دیگری نیز دارد که کسب و کارهای کوچک باید از آن آگاه باشند. اول از همه اینکه، اگر محله یا ملک یا نام کمپین شما آنقدر منحصر به فرد است که هیچ کس کلیدواژه های مرتبط را جستجو نمی کند، بنابراین نمی توانید ترافیک زیادی را به سایت خود جذب کنید.دوم، به محض اینکه عملیات نمایش را متوقف کنید، ترافیک سایت هم متوقف می شود.سوم اینکه هزینه کلمات ناشناخته شاید ده برابر کلمات شناخته شده است و صرفه اقتصادی ندارد

                                                                                        تبلیغات گوگل ادوردز

نکاتی برای حداکثر استفاده از کمپین تبلیغات گوگل ادوردز

مطمئن شوید که صفحات معرفی ملک شما به طور کامل بهینه شده اند

قطعاً نمی خواهید که چنین ترافیک هدفمند عظیم و با هزینه بالا را به سوی صفحه ای که بهینه سازی ضعیفی دارد هدایت کنید. اگر ترافیک وارد صفحه ای شود که به طور خاص برای تبدیل بازدیدکننده ها به مشتریان طراحی نشده باشد، پس پول زیادی بابت ترافیک زیاد پرداخت کرده اید اما در عمل این ترافیک برای شما هیچ بازدهی نداشته است. همیشه مطمئن شوید که صفحات هدف شما برای تبدیل بازدید کننده به مشتری به خوبی بهینه شده است.

به طور فعال فهرست کلیدواژه های خود را گسترش دهید

روی یک کلید واژه خاص تمرکز نکنید. بله، از نظر فنی هر روزه هزاران جستجو برای « ویلا شمال» وجود دارد، اما احتمال اینکه بتوانید به شخصی که عبارت «ویلا فروشی شمال 5 خواب استخر دار» را جستجو می کند چیزی بفروشید بسیار بالاتر است. سعی کنید کلیدواژه های مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک عملکرد و کارایی بهتری دارد.

آگهی هایی بنویسید که کارایی داشته باشند

شما فضای بسیار محدودی در اختیار دارید تا در آن چند کلمه ای بنویسید که مردم را به کلیک بر روی آگهی شما ترغیب کند. بنابراین، باید مطمئن شوید که به شکل کارآمدی از تمام این فضا بهره برداری می کنید. اگر فراتر از « گنجاندن کلیدواژه ها» نروید، قطعاً فرصت های بسیاری را از دست می دهید. باید آنچه باعث تفاوت محصول یا شرکت شما می شود را منتقل کنید. باید به دیگران دلیل و بهانه ای برای کلیک بر روی آگهی خود بدهید

مطمئن شوید که کلمات، تم ها، و قول ها و وعده ها اولین چیزهایی هستند که بازدیدکننده ها در بدو ورود به سایت شما می بینند.

آیا یک فروشنده یا دلال املاک می تواند با تبلیغات گوگل ادوردز موفق باشد؟

پاسخ کوتاه این است که بله، می تواند. علیرغم رقابت سنگین در برخی شهر ها ومحله ها، این امکان برای مجموعه های کوچک نیز وجود دارد که در صورت رعایت و پیروی از نکات، شاهد موفقیت با تبلیغات گوگل ادوردز باشد.

با بودجه ای کوچکتر و محدودتر می توان به تمامی موارد بالا دست یافت. ممکن است استراتژی ها کمی متفاوت باشند، و نیازمند تمرکز دقیق تر و منسجم تری باشید، اما احتمال موفقیت وجود دارد.

اگر پیش از این با تبلیغات گوگل ادوردز  کار نکرده باشید، شاید کمی ترسناک به نظر برسد اما با رویکردی دقیق ما وتجارب قبلی ما می توانید بازده سرمایه گذاری پایداری در تبلیغات گوگل اد داشته باشید.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *