preloader

اینستاگرام برای معرفی پروژه های ساختمانی

رشد روزافزون استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار

در این مقاله، به تشریح این موضوع خواهم پرداخت که به نظر من اینستاگرام برای کسب و کار چیست، چه کسی باید و می تواند از آن استفاده کند، و چرا در کوشش های بازاریابی اجتماعی خود زیاد از آن استفاده نمی کنیم.

چرا از اینستاگرام برای املاک استفاده کنیم

پرزنتی سریع برای معرفی ملک

همین الان یک حساب اینستاگرامی باز کنید و شروع به گذاشتن عکس های ویلا(آپارتمان،برج ، مجتمع تجاری) خود در آن نمایید. همانند بازاریابی در شبکه های اجتماعی مانند Pinterest، استفاده از اینستاگرام در جهت اهداف کسب و کار باعث می شود که کالای شما در یک پلت فرم اجتماعی دیگر نیز نمایان و قابل همرسانی شود. پیشاپیش جامعه را از کالاهای جدید یا نمایش مجموعه بهاره خود مطلع کنید.

نمونه ها:
  • شرکت نایک با 66.2 میلیون دنبال کننده
  • برند ویکتوریا سیکرِت با 44.7 میلیون دنبال کننده
  • شرکت کانورس، با 4.9 میلیون دنبال کننده.

عکاسی خوب و حرفه ای بخشی از کسب و کار شما است

عجیب به نظر می رسد، اما همه ما انتظار داریم که نشنال جئوگرافی عکس های فوق العاده تری از تعمیرگاه بارنی مکانیک در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارد. اگر کسب و کار شما همین الان هم از عکس های بسیار خوبی برخوردار است، لطفاً آن ها را در حساب اینستاگرامی خود به اشتراک بگذارید، زیرا همه انتظار دارند که چنین عکس هایی را ببینند. شخصا ً فکر می کنم اطلاعات پس زمینه ای که با عکس های فوق العاده ارائه می شوند باعث می شود که اطلاعات با این عکس ها بیش از پیش زنده و شاداب به نظر برسند. وقتی کسب و کار اصلی شما مقاله ها و عکس های عالی است، اینستاگرام قطعاً برای کسب و کار شما مناسب است.

نمونه ها:
  • نشنال جئوگرافی با 63.5 میلیون دنبال کننده
  • GoPro با 10.7 میلیون دنبال کننده
  • استرالیا با 2.4 میلیون دنبال کننده

برندهای جامعه محور

اگر کسب و کار شما از جامعه ای فعال و برونگرا برخوردار است، مطمئن شوید که از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده می کنید. اگر بتوانید این جامعه را درگیر کنید، برای مثال با استفاده از رقابت های اینستاگرامی، به راحتی می توانید جمعیتی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند را بیش از پیش رشد و گسترش دهید. برندهای بزرگ تر مانند استارباکس و Ben & Jerry’s به خوبی از چنین اجتماعاتی در اینستاگرام بهره برداری می کنند.

نمونه ها:
  • استارباکس با 12.1 میلیون دنبال کننده
  • Ben & Jerry’s با 676 هزار دنبال کننده
  • سواچ با 641 هزار دنبال کننده

اینستاگرام برای کسب و کار

برندسازی شخصی

گرچه اکثر کسب و کارها قادر به برندسازی شخصی نخواهند بود، بسیاری از اشخاص مهم از اینستاگرام به عنوان ابزاری برای برندسازی شخصی خود استفاده می کنند. برای مثال جاستین بیبر تنها به خاطر عکسی که در آن زبان خود را بیرون آورده بود در صفحه خود 60k کامنت می گیرد.

نمونه ها:
  • جاستین بیبر با 61.5 میلیون دنبال کننده
  • ریحانا با 45.9 میلیون دنبال کننده
  • مایلی سایروس با 55.6 میلیون دنبال کننده

در کنار عکاسان حرفه ای، من مطمئن هستم که شما نیز می توانید کسب و کارهایی را پیدا کنید که به خوبی در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند، اما مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردم چهار گروه اصلی هستند که من آن ها را پیدا کردم. چند هفته پیش، اینستاگرام اعلام کرد که در حال حاضر بیش از 500 میلیون حساب کاربری دارد. صرف نظر از اینکه چقدر این حساب ها فعال هستند، روزانه بیش از 70 میلیون عکس و ویدئو در آن همرسانی می شود.

استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار

موضوع مشترک تمامی پروفایل های کسب و کاری اینستاگرام به نظر می رسد که یا عکاسی فوق العاده باشد یا ترکیبی از کسب و کار (عکس های کالاها) و سرگرمی (یا عکس های خنده دار یا عکس کارمندان شاد). من کاملاً با کوان لی از شرکت Buffer موافق هستم که به راهنمایی های کسب و کاری مهم زیر در مورد اینستاگرام اشاره می کند:

  • به طور مرتب و مدام پست بگذارید اما دقت داشته باشید که تحمیل کننده نباشید.
  • تنها کالا را نشان ندهید، نشان دهید که با کالای شما چه کاری می توان کرد.

در نظر داشته باشید که فیس بوک، که در سال 2012 اینستاگرام را خرید، همچنان از پایگاه کاربری بسیار بزرگتری برخوردار است. همرسانی کوشش های اینستاگرامی خود در فیس بوک می تواند نتایج بسیار خوب و چشمگیری به همراه داشته باشد. افزون بر ترکیب آسان تر فیس بوک و اینستاگرام برای مقاصد کسب و کاری، فیس بوک هشتگ هایی که در اینستاگرام ایجاد شده اند را نیز تکرار می کند.

اینستاگرام برای کسب و کار

هشتگ ها در اینستاگرام

این هشتگ ها بسیار ارزشمند هستند. در واقع، در این رابطه نمی توانید اشتباه کنید. در مقاله ای مشابه، کوان به یافته ای توسط مکس ولف اشاره می کند: هر چه از هشتگ های بیشتری استفاده کنید، عکس های شما لایک های بیشتری می گیرند. مقاله مزبور به این موضوع اشاره می کند که « عکس های اینستاگرامی که حداکثر 30 هشتگ دریافت کند، به طور میانگین، حدود سه برابر لایک بیشتری نسیت به عکس هایی می گیرد که هشتگ های کمتری دارد.»

من نمی خواهم شما را تشویق کنم که به هر عکس 30 هشتگ اضافه کنید، من به دلیل تجربه کاربری بهتر هشتگ های کمتری را دوست دارم، اما به نظر می رسد که هشتگ های بیشتر کارایی و تأثیر بیشتری دارد. در تنظیم مبتنی بر تصویر پلت فرم اجتماعی، مرور کردن عکس ها در اینستاگرام ممکن است کمی دشوار باشد و به همین دلیل بیشتر روی هشتگ ها تکیه دارد. مخلص کلام اینکه از هشتگ ها استفاده کنید.

اینستاگرام برای کسب و کار شما

همانند Pinterest، اینستاگرام نیز درباره تصویرسازی و تجسم شما از شرکتتان است. برخی از برندها و کالاهای را به راحتی می توان از طریق اینستاگرام تبلیغ کرد، برخی دیگر به نظر می رسد که کمتر در این مورد موفق هستند.

گرچه مخاطبان هدف ما ممکن است در اینستاگرام نیز حضور داشته باشند، فیس بوک پلت فرمی موثرتر و شاید راحت تر برای دستیابی به مخاطبان هدف است ( به خاطر جستجو، تجربه، و غیره). اما ما دریافته ایم که راحتی پست گذاری در اینستاگرام، توسعه آن توسط فیس بوک، گسترش استفاده فعال از آن توسط افراد مشهور و برندهای بزرگ، استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار می تواند گزینه بزرگ بعدی پس از فیس بوک باشد. و به عنوان کلام پایانی باید بگوییم که برکسی پوشیده نیست که فعالیت در شبکه های اجتماعی تا چه اندازه به رشد بازدید و سئو سایت کمک میکند.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *